My School


Terima kasih cikgu... cikgu2 yang ada dalam video ni..

Cikgu Ramlah - Cikgu SRT yang comel; ajar masak memasak, jahit menjahit, petua2 rumahtangga. Ilmu diguna sehingga kini. Saya dapat A2 masa SRP.

Cikgu Khazary - Cikgu Sejarah Form 2. Cikgu yang suka bercerita. Saya dapat A1 masa SRP.

Cikgu Meenakshy - Cikgu Sains Form 3. Selalu panggil saya Juliana dengan nada lembut sekali.. dapat Credit je untuk subjek Sains masa SRP.

Cikgu Sabudin - Dato' sekarang ni, Cikgu Biologi. Dapat Credit je masa SPM.

Cikgu Mokhtar - Cikgu BM masa Form 3. Buku karangan BM saya selalu hilang. Asal hantar kerjasekolah, buku saya tak dapat balik. Akhirnya terbongkar misteri kehilangan buku... ditemui di atas meja anak lelakinya... ha ha.. apa2 pun, terima kasih cikgu.. prestasi bahasa saya tidak pernah menurun sehingga kini (perasankah aku?). A1 untuk subjek BM SRP.

Last but not least - HM yang tidak pernah jemu-jemu memberi motivasi, kata2 yang kami anggap berleter tak sudah... tapi kata2nya yang berulang2 itulah tersemat di hati.

TERIMA KASIH CIKGU!

Comments

Popular posts from this blog

Loghat teman, siri 2

Sekilas Sekinchan

Tanggungjawab seorang Juruwang