Hajat belum tertunai

Hajat di hati ingin berkongsi pengalaman market research saya, terutamanya kerja-kerja transkripsi. Tapi hajat masih belum tertunai. InsyaAllah, saya akan kompilasikan segala pengalaman saya dan adik saya yang tak seberapa ini dalam bentuk perkongsian online. Harap rakan seperjuangan juga sudi berkongsi pengalaman.

Untuk apa? berkongsi dan belajar dari pengalaman orang lain agar kemungkinan kesilapan yang akan kita lakukan berada dalam kekerapan yang rendah.

Masih ramai sahabat, rakan, kenalan di luar sana yang tidak fahami bidang/industri ini. Kesan dari tidak memahami; sukar mendapatkan kerjasama, tugasan kami menjadi begitu mencabar, mengejar tarikh mati (dateline) beban di bahu.

Sedangkan kamilah orang-orang di belakang tabir yang memenuhi keperluan anda sekalian. Takkan ada syampu khas untuk rambut gugur jika kami tidak membantu pengeluar syampu. Takkan ada siaran TV yang menarik untuk anda bersantai bersama keluarga. Belum pasti kereta yang anda pandu memenuhi keperluan keluarga jika kami tidak bantu menanyakan kepada anda.

InsyaAllah... mohon diberiNya ruang waktu, kesihatan baik, untuk saya menulis.


Comments

Popular posts from this blog

Loghat teman, siri 2

Sekilas Sekinchan

Tanggungjawab seorang Juruwang