Saya dah balik!

Salam...

Ke mana? Tak adalah.. tak ada ke mana-mana. Cuma..
Lamanya tak menulis... idea ada, hanya tiada kesempatan jari jemari menekan papan kekunci untuk menulis di blog. Setiap hari, lebih 8 jam menghadap PC tapi tiada kesempatan? Begitulah yang terjadi... tiada keizinan masa mencoret rasa, berkongsi kisah di Blok Teman. Masa terlalu dipenuhi dengan tugasan-tugasan yang wajib dilunaskan. Menepati dateline, memenuhi request & arahan menyebabkan minda seperti tepu untuk menyusun idea menjadi kata-kata buat tatapan sahabat.

Sapaan teman dari kejauhan sana, menyedarkan saya. Saya umpama membisu, menjauhkan diri dari aktiviti berblog. Insya Allah, saya akan terus berkongsi sesuatu dengan teman2 yang masih sudi mengunjungi blog ini.

Akhir kata, rasanya belum terlambat lagi untuk saya mengucapkan




Comments

Popular posts from this blog

Loghat teman, siri 2

Sekilas Sekinchan

Tanggungjawab seorang Juruwang