Tinggalkan aku

Katamu cinta telah tiada
Sendiri aku menahan pedih ini
Hilang semua rasa
Habis begitu saja
Untuk bersama buat selamanya

Katamu dia yang lebih sempurna
Dialah di jiwa
Dia nafas asmara

Bisikan kata-kata akhir menusuk jiwaku

Kini kau datang untuk kembali padaku
Pergi sudah tinggalkan aku
Ku tak ingin engkau ada, kembali ke dalam cerita hidupku

Kubahagia tanpamu dirimu
Biar begini adanya aku
Kerana tanpamu kutemukan sinarnya

Bisikan kata akhirmu itu menusuk jiwaku
Kini kau datang untuk kembali padaku
Pergi sudah tinggalkan aku
Ku tak ingin engkau kembali lagi ke dalam cerita hidupku

Usah lagi kau guris hatiku
Ku tak mahu lagi merasakan hadirmu dalam hidupku
Pergilah kau dari hidupku

Kubahagia tanpamu dirimu
Biar begini adanya aku
Kerana tanpamu kutemukan sinarnya

Comments

Popular posts from this blog

Loghat teman, siri 2

Sekilas Sekinchan

Tanggungjawab seorang Juruwang